nutizie

Flussimetro di spostamentu pusitivu

Data: 2019-ghjugnu-lun   

dfaf (1)

Misuratori di flussu di spostamentu pusitivu-PD Meter

Quandu si tratta di misurà i tassi di flussu volumetricu generale per a materia liquida, nunda ùn funziona megliu cà i misuratori di flussu chì sò usati in applicazioni variate pertinenti à diversi campi operativi.I flussimetri di spostamentu pusitivu prisenti in u mercatu sò usati per parechje applicazioni high-end, è ognuna di elle pussede diversi vantaghji, valori funziunali, caratteristiche, miccanismi è specificazioni.

I misuratori di flussu di spostamentu pusitivu sò i tipi di flussimetri chì sò adattati per a misurazione di flussi di liquidu viscosu.Questi sò ancu cunsiderati ideali per l'applicazioni chì necessitanu l'usu di un sistema simplice di metru meccanicu.In generale, un metru di flussu di spostamentu pusitivu hè custituitu da una camera o cavità chì restringe u flussu.Un dispositivu meccanicu rotativu o alternativu hè situatu à l'internu di a camera per generà pacchetti discreti di volumi fissi da u liquidu chì scorri.Via unità di misuratore PD, i liquidi sò separati in incrementi esattamente calculati chì sò poi cuntati ulteriormente da un registru di cunnessione.Siccomu ogni incrementu misuratu rapprisenta un voluminu distintu, sti tipi di metri sò largamente utilizati per u batching automaticu è i scopi di cuntabilità.

Cosa hè un misuratore di flussu di spostamentu pusitivu?

Per definisce u dispusitivu, chì hè u metru di flussu di spostamentu pusitivu (PD) ?- Un metru meccanicu chì hè megliu utilizatu per i medii non corrosivi è puliti.Essendu capace di misurà una larga gamma di fluidi chì includenu ancu quelli cù viscosità elevate, stu metru di flussu vene cun parechji vantaghji.

Cunnisciuta ancu cum'è cavalli di travagliu in l'applicazioni di misurazione di u flussu, stu dispositivu di misurazione di u flussu misura a velocità di flussu di una sustanza liquida lassendu passà per un sistema in rate.Quandu sò usati per l'applicazioni industriali, i misuratori di flussu PD sò cunnisciuti per e so capacità di misurà più tassi di flussu di liquidu intricatu è criticu cù precisione è facilità.

I misuratori di flussu à spostamentu pusitivu (PD) sò strumenti di misurazione di flussu volumetricu chì misuranu u flussu passendu un voluminu precisu di fluidu à ogni rivoluzione.I misuratori di flussu PD sò strumenti di precisione chì i cumpunenti muvimenti interni sò chjusi idraulicamente in tandem cù u voluminu di fluidu chì si move attraversu u metru di flussu.

U metru di spostamentu pusitivu hè un tipu di metru di flussu chì richiede fluidu per spustà meccanicamente i cumpunenti in u metru per a misurazione di flussu.I misuratori di flussu di spostamentu pusitivu (PD) misuranu a velocità di flussu volumetricu di un fluidu o gasu in muvimentu dividendu i media in volumi fissi, misurati (incrementi finiti o volumi di fluidu).

Cumu funziona un misuratore di flussu di spostamentu pusitivu?

dfa (4)

Una analogia basica seria tene un bucket sottu à un tappettu, riempiendu à un livellu stabilitu, poi rimpiazzà rapidamente cù un altru bucket è timing a rata à quale i buckets sò pieni (o u numeru tutale di buckets per u flussu "totalizatu"). .Cù una compensazione di pressione è temperatura adatta, u flussu di massa pò esse determinatu accuratamente.

I metri di a serie Koeo M sò metri di spostamentu pusitivu.Sò pensati per a misurazione di liquidi sia in l'applicazioni di trasferimentu di custodia è di cuntrollu di prucessu.Puderanu esse installati in sistemi di pompa o di flussu di gravità.Per via di u so designu simplice, sò faciuli di mantene, è faciule d'adattà à una varietà di sistemi.

L'alloghju di u metru (1) hè cuncepitu cù trè fori cilindrichi (2).Trè rotori, u rotore di bloccu (3) è dui rotori di spostamentu (4, 5), giranu in relazione sincronizata in i fori.I trè rotori sò supportati da platti di cuscinetti (6, 7).L'estremità di i rotori sporgenu attraversu i platti di cuscinetti.U rotore di bloccu (8) hè situatu à a fine di u rotore di bloccu.L'ingranaggi di rotore di spustamentu (9, 10) sò posti nantu à l'estremità di i rotori di spustamentu.Questi ingranaggi creanu a relazione cronometrata sincronizata trà i trè rotori.
dfaf (2)
Quandu u fluidu si move à traversu l'alloghju di u metru, l'assemblea di u rotore gira.U liquidu hè spartutu in rùbbriche uniformi da i rotori chì giranu.U muvimentu di u fluidu si faci simultaneamente.Quandu u fluidu entra, una altra parte di u fluidu hè spartuta è misurata.À u listessu tempu, u fluidu davanti à ellu hè spustatu fora di u metru è in a linea di scaricamentu.Siccomu u voluminu di i fori hè cunnisciutu, è a listessa quantità di fluidu passa per u metru durante ogni rivoluzione di u rotore bluccatu, u voluminu esatta di liquidu chì hà passatu per u metru pò esse determinatu cù un altu gradu di precisione.

Stu veru muvimentu rotativu hè trasmessu à traversu a glàndula di imballaggio, l'ingranaggio facciale, l'arbre di trasmissione di l'ajustatore, è l'ajustatore à a pila di registru è u contatore.U veru muvimentu di u muvimentu rotativu significa una precisione coherente, postu chì l'indicazione di u registru hè in accordu precisu cù u flussu di volume reale in ogni mumentu.In ogni pusizioni in u ciculu, u corpu di u metru, u rotore di bloccu, è almenu unu di i rotori di spustamentu formanu un segellu capillare continuu trà u pruduttu upstream unmetered è u produttu downstream misuratu.

Perchè u pruduttu hè siparatu da u sigillo capillare, ùn hè micca necessariu un cuntattu di metallo à metallu in l'elementu di misurazione.Questu significa senza usura, è senza usura significa micca aumentu di slippage, chì significa micca deteriorazione in a precisione.

In tuttu l'elementu di misurazione, e superfici d'accoppiamentu sò o superfici piane o facci cilindrichi è sezzioni chì sò accuratamente machinati.Queste operazioni di machinazione relativamente simplici, più u fattu chì ùn ci hè micca un muvimentu oscillante o alternativu in u dispusitivu, permette tolleranze estremamente strette è coerenti in i metri di spostamentu pusitivu Koeo.

U pruduttu chì scorri à traversu u metru eserciteghja una forza dinamica chì hè in angulu drittu à e facci di i rotori di spustamentu.U metru hè designatu per chì i rotori sò sempre in un pianu horizontale.Sti dui fatti risultatu in nisuna spinta assiale.Dunque, i misuratori di spostamentu pusitivu Koeo ùn anu micca bisognu di rondelle di spinta o cuscinetti di spinta, è i rotori cercanu automaticamente u centru di u flussu trà e duie piastre di cuscinetti, eliminendu l'usura trà l'estremità di i rotori è i piatti di cuscinetti.Una volta, senza risultati di usura significa senza fatigue di metalli è senza attritu.

dfa (3)

I metri di spostamentu pusitivu Koeo sò fatti di una varietà di materiali per adattà à una varietà di prudutti.Per via di u so design senza usura, di i sigilli capillari è di a misurazione rotativa unica, i misuratori di spostamentu pusitivu Koeo furniscenu una precisione senza pari, una longa vita operativa è una affidabilità eccezziunale.

 

Caratteristiche è vantaghji.

• I metri di spustamentu pusitivu ponu misurà i flussi intermittenti, u flussu assai bassu, è i liquidi di quasi ogni viscosità.U metru PD si move immediatamente quandu ci hè un muvimentu fluidu, è si ferma istantaneamente quandu u muvimentu fluidu si ferma.

• A misurazione di u metru di spustamentu pusitivu ùn hè micca affettatu da a viscosità di u liquidu, a densità o a turbulenza in a pipa.Tutti i fluidi incompressible occupanu u stessu voluminu è ùn ci hè bisognu di curregà a pruduzzioni di u metru per cumpensà questi fattori.

• Alta precisione

• Low pressure drops

• Ajuste di calibrazione Stepless

• Wear compensating vane design

• Lettura meccanica o elettronica

• Adatta per una larga varietà di liquidi

• flowmeters di tippu di spustamentu pusitivu di solitu offre alta precisione, vale à dì circa ± 0,1% di u flussu attuale qualchì volta.A precisione di misurazione di l'unità hè megliu cù l'aumentu di a viscosità di u fluidu di prucessu.

• I metri PD furniscenu ancu una ripetibilità eccellente chì pò esse altu cum'è 0,05% di lettura.

• PD metri pò travaglià senza aduprà una putenza.Inoltre, ùn anu micca bisognu di tubi dritti upstream è downstream per installallu.

• Mitri PD esistenu in taglia sin'à 12 in.

• U so rapportu turndown pò esse altu cum'è 100: 1.

• Siccomu i metri PD anu spazii assai chjuchi trà i so pezzi di precisione, l'usura rapida influenza a so precisione.Per quessa, sti tipi di metri sò normalment micca suggeriti per a misurazione di slurries o fluidi abrasivi.

• I flowmeters di spostamentu pusitivu sò cumunamenti impiegati cum'è metri d'acqua di casa.

• A precisione di i flowmeters di spustamentu pusitivu dipende nantu à l'affidabilità di u sigillu capillare utilizatu per separà u liquidu chì passa in parcelle discreti.Per ottene l'accuratezza necessaria è assicuratevi chì un metru PD funziona bè, hè necessariu un sistema di filtrazione.Stu sistema di filtru deve esse abbastanza capaci di caccià particeddi di grande dimensione è bolle di gas da u flussu di liquidu.

• I flowmeters di spostamentu pusitivu travaglianu nantu à un principiu di funziunamentu assai simplice.I flussimetri di spostamentu pusitivu sò custituiti da rotori adattati di precisione per a misurazione di u flussu di fluidu di prucessu.Volumi fissi di liquidu sò spustati trà i rotori.A rotazione di sti rotori hè direttamente proporzionale à u voluminu di u liquidu chì si move.

• Un trasmettitore di impulsu elettronicu cintrali hè inclusu in un disignu tipicu di metru PD chì conta u numeru di rotazioni di u rotore.Stu numeru cuntatu hè tandu utilizatu per calculà u voluminu di liquidu è u flussu.

• Rotor di un flowmeter di tipu di spustamentu pusitivu pò esse custruitu in numerosi manere.

• Flowmeters di spostamentu pusitivu ponu esse impiegati per quasi tutti i fluidi non abrasivi, cum'è olii riscaldanti, olii di lubrificazione, additivi polimerici, grassi animali è vegetali, tinta di stampa, freon, etc.

whatsapp