nutizie

Misuratori di flussu à ingranaggi ovali

Data: 2022-aostu-mer   

fdghhj

Misuratore di flussu à ingranaggi ovalihè un tipu di metru di spostamentu pusitivu.Quandu u liquidu scorri à traversu u metru, un paru di ingranaggi in forma ovale sò furzati à rotà da u flussu di u liquidu.Questi ingranaggi si intreccianu è forza una quantità finita di fluidu attraversu u metru.

Un sensoru o un drive meccanicu rileva a rotazione di l'ingranaggi per determinà u voluminu spustatu di liquidu.Più veloce hè u flussu, più veloce l'ingranaggi giranu.

dsfa

Principi di u funziunamentu

gadsgf

U misuratore di flussu di ingranaggi ovali comprende rotori ingranati di forma ovale chì giranu in un alloghju di geometria specifica.

A pressione differenziale di u fluidu face chì l'ingranaggi inter-magliati giranu, intrappulà una "sacca" di fluidu trà l'ingranaggio è l'alloghju esterno è dopu svuota a sacchetta di fluidu in u flussu downstream.L'azzione capillare di u fluidu misuratu forma un segellu liquidu.

Ogni "sacca" cuntene un volume di fluidu precisu è cunnisciutu, cusì cuntà a frequenza di a sacchetta dà una misurazione di u flussu volumetricu.Questu hè tipicamenti ottenutu incrustendu i magneti in i rotori, chì poi attuanu un interruttore di canna o furniscenu un impulsu di uscita mentre giranu, è cusì u flussu hè misuratu elettronicamente.

 

OVAL Gear Flow Meter Vantaggi

Tecnulugia tradiziunale di flussu pruvata

Facile à stallà

Ùn ci hè micca bisognu di tubi dritti, cusì i misuratori di flussu ponu esse installati in spazii ristretti

A tecnulugia di misuratore di flussu di ingranaggi ovali di spostamentu pusitivu furnisce parechji vantaghji chjave di u metru - u fabricatore ghjustu pò furnisce:

Alta precisione di lettura

Eccellente ripetibilità

Manutenzione minima

Adatta per numerosi fluidi cumpresi l'acqua è i fluidi viscosi

Facilità d'installazione, senza condizionamentu di flussu

Rapporti eccezziunali di turn-down

A precisione ùn hè micca affettata da cambiamenti in a viscosità

Nisuna putenza necessaria cù impulsu o registru meccanicu

Disegnu Robustu Industriale Heavy Duty

Opzioni di output cumpresi: Pulse, 4-20mA, Intrinsically Safe & Explosion Proof

 

 

Limitazioni di u misuratore di flussu à ingranaggi OVAL

Non adatto per vapore o fluidi multifase

U slippage di u fluidu affetta negativamente a precisione;questu varieghja cù u flussu, a pressione differenziale, a temperatura, a viscosità è a liberazione

Ùn hè cunsigliatu per fluidi di viscosità bassa, cumpresa l'acqua o fluidi simili à l'acqua (per via di un aumentu di u slippage fluidu)

Accuratezza affettata negativamente da bolle prisenti in fluidi

U metru di flussu di l'ingranaggio ovale hè pensatu principalmente per l'usu cù fluidi di viscosità più alta, chì hà purtatu à applicazioni cum'è a misurazione di flussu di olii, sciroppi è carburanti.

Chì tippu di misuratori di flussu ovale avemu?

U misuratore di flussu di ingranaggi Koeo Oval include tippi meccanichi, elettronichi è di impulsi.U diametru è u tippu di filu di cunnessione sò persunalizati.A dimensione di diametru di cunnessione hè da 1/2 inch à 2 inch.U flussu massimu hè finu à 300 lpm.

 

Per piacè cuntattatesales@koeochina.comper più infurmazione.

whatsapp